festiwal aktorstwa filmowego im tadeusza szymkowa

festiwal aktorstwa filmowego im tadeusza szymkowa

Równowagi Dieta potrzebuje 7 Food Groups

Istnieje siedem grup żywności do zrównoważonej diety, które są niezbędne dla dobrego zdrowia. Istnieją różnice w części dla dzieci poniżej 9 lat i dorosłych. Skalowanie z powrotem na części, jeśli waga pełzanie więcej niż 5 funtów w tygodniu, jest lepsze niż pominięcie któregokolwiek z 7 grup żywnościowych zrównoważonej diety. Śledzić, dla siebie i swojej rodziny, przez dobrze zaopatrzony spiżarnia i menu.

Mleko i produkty mleczne, dla dzieci nie powinno być 3 porcje, a dla dorosłych, 2 porcje dziennie, to jedna grupa zbilansowanej diety. Zwykły kubek mleka pełnego ma 160 kalorii. Prosty 1 ½ kubek lodów ma 420 kalorii. Pamiętaj, aby spojrzeć na wielkość porcji i liczyć kalorii, wiedząc to czasami trzeba wziąć pod uwagę w celu kontroli masy ciała.

festiwal aktorstwa filmowego im tadeusza szymkowa

Mięso i potrawy bogate w białko jest taka sama część 2 dziennie dla dzieci i dorosłych. Próbki są 2-3 uncji porcji mięsa, 4 łyżki masła orzechowego, 2 jajka, lub ½ Filiżanka z tuńczyka. Zrównoważona dieta nie jest kompletna bez grupy mięsnej.

Owoce cytrusowe i witaminy C substytutem, ponownie, jest taka sama jedna część dla dzieci i dorosłych. Zrównoważona dieta, dla tej grupy, jest potrzebna do naprawy tkanek i zapewniają odporność na zakażenia. Niektóre próbki byłaby mała pomarańczowy ½ szklanka soku pomarańczowego, ¾ filiżanka truskawek lub 1 szklanka soku pomidorowego.

festiwal aktorstwa filmowego im tadeusza szymkowa

Jedna porcja ciemnej zieleni lub głębokich żółtych warzyw ½ Miseczka jest potrzebne dla każdego. Otrzymasz dobre widzenie z witaminą A w tych produktach. Zrównoważona dieta może pomóc otrzymywać witaminy i minerały potrzebne bez dodatków w większości przypadków.

Dwa porcja innych owoców i warzyw na włókno, minerały, witaminy i minerały są niezbędne dla wszystkich. Pół filiżanki grupy żywności dla zrównoważonej diety, to porcja dla tej żywności.
Artykuł dzięki: