festiwal muzyki jednoglosowej plock 2014

festiwal muzyki jednoglosowej plock 2014

Szkoła Kultury i uczących się języka angielskiego

Uczących się języka angielskiego (ELLs) to najszybciej rozwijający się subpopulacji w kraju z najwyższym odsetkiem przerywania i najniższej stopie ukończenia wszystkich podgrup. Choć można znaleźć szczegółowe statystyki dotyczące populacji ELL przechodząc do poszczególnych dzielnic i Zakład placówki edukacyjne, to jest bardzo trudne do znalezienia prawdziwych statystyk up-to-date jako naród o łącznej populacji uczących się języka angielskiego. Ci studenci muszą spełniać te same wymagania i standardy ukończenia jak mówiącej populacji angielskiej. Dlatego też szkoły muszą zapewnić otoczenie ogarnia ich kulturę i sięga łokci specjalnie dostosowanych do ich potrzeb. Nauczyciele są zachęcani, aby nauczyć się wykorzystywać strategie nauczania, które angażują uczniów na ich poziomie i zdolności. Z tych powodów, dzięki czemu dzieci czują będą skuteczne rozpoczyna się proces orientacji. Tak więc, oto kilka pytań dotyczących kultury szkolnej, ponieważ odnosi się do populacji ELL.

Ile twoi pracownicy szkoły wiedzą o kulturze swoich nowych uczniów?

Jak twoi pracownicy szkoły mogą dowiedzieć się więcej, aby osiągnąć swój populacji ELL? Jak twoi pracownicy szkoły mogą promować poczucie wspólnoty wśród studentów, rodziców, wykładowców i pracowników?

Czy szkoła posiada plan działania, które zachęcą studentów testowania programu ELL? Jeśli tak, to ten plan i nie wszyscy pracownicy wiedzą, co to jest?

Czy Twoja szkoła oferuje regularne szkolenia ELL na tematy takie jak pośrednictwo pracy, zaangażowania rodziców, kultury?

Czy Twoja szkoła ma ambasadorów studenckich lub opiekunów studenckich sparowany z nowych uczniów ELL, aby lepiej wspierać ich przejścia do nowej szkoły?

W jaki sposób zapewnić orientację szkoły dla rodziców i uczniów ELL?

Artykuł dzięki: